sobota, 7 września 2013

Notka...

Heeeej <3
Przepraszam za moją rozrzutność, ale jak na razie nie mam czasu na rozdział... Zaczęła się szkoła, a ja jestem w 2 gimnazjum :|
Wiem, że minął dopiero pierwszy tydzień, ale już zaczyna się nauka, tym bardziej przedmioty ścisłe...
Miałam plany żeby napisać rozdział wczoraj wieczorem, ale poszłam ze znajomymi do kina i tak wyszło. ;c Przepraszam jeszcze raz. Rozdział bodajże pojawi się za tydzień, ale nie mogę obiecać tego w 100%. 
Mam jeszcze informacje.
Szukam pomocy do pisania rozdziałów. Chciałabym, żeby rozdziały pojawiały się w każdy weekend, ale sama nie jestem w stanie tego zrobić. Więc jeśli ktoś jest zainteresowany niech pisze na Facebook'u lub w komentarzu :)

2 komentarze:

  1. Ja mogę Ci coś pomóc:) Nie mam facebooka itp. Jak chcesz to pisz:ziolkojulia@wp.pl
    Masz świetnego bloga♥
    ~Jula^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :* na poczcie trochę nie bardzo, ale mogłabyś założyć fb?

    OdpowiedzUsuń