sobota, 15 czerwca 2013

Notka (znowu)

Mam dla was very sad wiadomość ;cc
Zawieszam bloga go września, albo w ogóle go usuwam. Mam teraz maskę kłopotów, a wczorajsza kłótnia przerosła mnie. Muszę wszytko przemyśleć i tak jakoś. Wiem, że bardzo często zawieszam, no, ale cóż tak czasami bywa...
Chciałam z całego serca przeprosić moją przyjaciółkę Wiktorię, która ma jutro urodziny, ponieważ obiecałam jej rozdział, ale mam nadzieję, że zrozumie, bo o wszystkim jej opowiedziałam.
A tak pro po Wiktoria Wszystkiego Najlepszego! Cudownych 24 godzin i co najważniejsze spełnienia marzeń!!!
I piosenka dla Wiki:
I pytanie. Bloga zawiesić czy usunąć?

7 komentarzy:

  1. zawiesić, chcę się dowiedzieć co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <333 Nie no płaczę przez Ciebie! Jak nie on to teraz ty, tak?! :( Ale dziękuję za te życzenia, to jest takie słodkie <333 awww
    Proszę Cię nie usuwaj! Zrób to dla mnie ! ;'(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie usuwaj ! możesz zawiesić, ale nie usuwaj, bo cię powieszę normalnie -.- xD
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie możesz pisać, to zawieś, ale plose, NIE USUWAJ!!!
    Czekam na ciąg dalszy :) Mam ndzieje że we wrześniu dodasz nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałyśmy Cię do konkursu Liebster Blog! Więcej informacji znajdziesz na końcu tego wpisu: http://dangerous-crime-of-r5.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-nominacje.html (:"

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do konkursy "Liebster Blog".
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://here-comes-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com <--- :))) !!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....!

    OdpowiedzUsuń